به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، در راستای تکریم مددجویان و رضایت جامعه هدف مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه مسئول روابط عمومی و کارشناس اداره پذیرش با جمعی از مددجویان دیدار و گفتگو کرد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه ملاقات مدیران با جامعه هدف و مددجویان روند خدمت رسانی را تسهیل می کند گفت: جامعه هدف باید ما را امین خود بدانند و بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند، اعتماد دوسویه موجب می شود بسیاری از مشکلات موجود به راحتی برطرف شود.
این ملاقات ها بصورت هفتگی برگزار می شود و مسائل و مشکلات مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد و دستورات و راهکارهای لازم و قانونی بر اساس دستورالعمل ها سازمانی صادر می گردد.
نظر شما